perjantai 7. kesäkuuta 2013

Odottavan aika on pitkä..

Tällä kertaa ei kuitenkaan odoteta poikasia, vaan Jurvan näyttelyitä, jotka pidetään 15.6 eli 8 yön päästä. Olen lähdössä Icen kanssa kokeilemaan UML, ei me mitään odoteta, mutta kyllä mua jännittää, varsinkin kun Icen kasvattaja näkee siellä tytön pitkästä aikaa.

Petteilemään menen myös samoihin näyttelyihin Snown ja Lystin kanssa. Lystihän päätti tuhota toukokuisten näyttelyiden jälkeen turkkinsa siihen malliin, että klipattuun luokkaan emme pystyneet lähtemään, joten petteillään sitten, ei Lysti siellä klipattujen luokassa olisikaan pärjännyt.

Olen jo facebook ryhmässäni uskaltautunut kertomaan, että syy miksi odotan noita näyttelyitä niin mahdottoman paljon ei ole pelkästään Icen eka UML -esittäminen, vaan että mulle saapuu kyseisistä näyttelyistä viimein beigejä marsuja, oh tuota odotusta ja jännitystä.. Onneksi enää 8 yötä jäljellä!

Ja ehkäpä uskallan kertoa, että myös heinäkuussa on marsulaamme tulossa uusia tulokkaita / uusi tulokas. Ihana lunkarya peruaani, Nik-L-Nip tyttönen on mulle varattuna Jannikan marsulasta ja saapuu mulle Turun näyttelyiden yhteydessä kavereiden kyyditsemänä, itsehän en ole Turkuun lähdössä. Mä rakastuin "Nikiin" jo kun se syntyi ja Jannika siitä ensimmäiset kuvat julkaisi ja sen jälkeen olen seurannut tytön elämää. Se on nyt tehnyt yhdet poikaset, mutta mulle tyttö tulee ihan vain lemmikiksi, kun lemmikeitäkin pitää olla, eikös vain? ;)

Tuosta toisesta mahdollisesta heinäkuun tulokkaasta en puhukkaan enempää, koska asia ei ole yhtään varmaa. Kyllä se on mulle tulossa, mutta se, milloin ja miten, on vielä hyvin epävarmaa, mutta sen verran uskallan siitä vihjaista, että se on jotain, mitä mun marsulaan on kovasti kaivattu ja jonka hakisin heti, jos pystyisin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti